Οι πρωτοβουλίες της ηγεσίας του υπουργείου αφορούν όλα τα επερχόμενα νομοσχέδια για Λύκειο και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το νέο σύστημα εισαγωγής σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, την αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης και αυτόαξιολόγησης σχολικών μονάδων αλλά και τη ριζική αναδιάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών σε όλα τα μαθήματα.
Παράλληλα, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», αναμένεται και η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ με συστάσεις για την Παιδεία. Στο κείμενο αναφέρεται και η συγκρότηση επιτροπής που θα παρακολουθεί την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων, χωρίς να γίνεται σαφές αν σε αυτή θα συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΟΣΑ ή των θεσμών.
ρουμανικα επιθετα
Μέχρι τον Σεπτέμβριο οι αλλαγές σε Πανελλαδικές και Α’ Λυκείου
Το υπουργείο Παιδείας μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017 θα πρέπει να έχει παρουσιάσει το νέο σχέδιο για το Λύκειο και τις Πανελλαδικές. Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε δηλώσει πριν από λίγες μέρες ότι αναλυτικά οι αλλαγές θα ανακοινωθούν στα τέλη Ιουνίου.
κυδωνια πολλαπλασιασμος
πεθανε η λεια
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά από τον υπουργό Κώστα Γαβρόγλου, θα θεσπιστεί Εθνικό Απολυτήριο, το οποίο θα είναι το εισιτήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το νέο σύστημα αναμένεται να εγκαινιασθεί τον Ιούνιο του 2020. Μέχρι ώρας δεν υπάρχουν διευκρινήσεις σχετικά με το πώς θα εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας.
Νωρίτερα αναμένονται αλλαγές και στο Λύκειο. Τον Σεπτέμβριο του 2017, σύμφωνα με τον υπουργό, θα γίνει υποχρεωτική η Α’ Λυκείου. Σχετικά με τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, από τον Σεπτέμβριο του 2018 θα ξεκινήσουν οι αλλαγές με τη Β’ Λυκείου.
Σύμφωνα με ένα από τα πολλά σενάρια, προβλέπεται «μαχαίρι» στα μαθήματα των δύο τελευταίων τάξεων, σχεδόν 50%, αλλά αύξηση των ωρών διδασκαλίας. Δηλαδή οι μαθητές θα διδάσκονται στη Β’ Λυκείου έως εννιά μαθήματα (έναντι 18) και έως έξι μαθήματα (έναντι 15) στη Γ’ Λυκείου.
Σημειώνεται ότι όταν έγινε διαρροή του παραπάνω σεναρίου προκλήθηκαν σφοδρές αντιδράσεις, με υπουργείο και Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να προσπαθούν να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να παραπέμπουν σε διάλογο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου